پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۱۰۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۶۸۴۰ مورد

دوشنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٠ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 279 نفر )

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی پیام تبریک صادر نمود

 متن پیام دکتر مهدی قربانیان به مناسبت فرارسیدن روزعلوم آزمایشگاهی :

فرا رسیدن زاد روز حکیم سید اسماعیل جرجانی، محقق و پزشک نامدار ایرانی را که از او به نام پدر علوم آزمایشگاهی یاد می‌شود، به همه دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و همکاران محترم دانشگاه‌ و به‌ویژه اساتید، مسئولین فنی، کارشناسان و دانشجویان معزز علوم آزمایشگاهی تبریک عرض می‌نمایم.

علوم آزمایشگاهی زیربنای تحقیقات و پژوهش‌های علمی و از عوامل توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف پزشکی به شمار می‌آید و جامعه آزمایشگاهیان کشور همواره پشتیبان نظام علمی کشور بوده و نقش ممتاز و برجسته آنان در توسعه علمی کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند به ویژه در این روزهای سخت و حساس مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی  دوشادوش کادر درمان در جهت درمان و بهبودی بیماران صادقانه تلاش می‌نمایند.

اینجانب ضمن تبریک روز آزمایشگاه به همه فعالان و دانش‌آموختگان این عرصه و همچنین اساتید و دانشجویان گروه علوم آزمایشگاهی، از تلاش ها و خدمات مجموعه همکاران شاغل در آزمایشگاه‌های معاونت‌های مختلف دانشگاه در راستای حفظ و ارتقای سلامت جامعه، قدردانی می‌کنم. از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی و موفقیت برای خانواده بزرگ نظام سلامت مسئلت دارم و امیدوارم به مدد الهی و همکاری تمامی کادر درمان هرچه زودتر شاهد پیروزی کامل بر این بیماری و سلامتی کامل مردم عزیز کشورمان باشیم.

دکتر مهدی قربانیان

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : مدیریت دانشجویی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.